torsdag 11 augusti 2005

ETT GYLLENE TECKEN FRÅN SKYARNA


Den nionde augusti (050809) så sänkte sig ett gyllene sken över staden Östersund. Luften vibrerade av erotisk hetta och fuktig tropisk värme, vars kraft tillförde det gyllene skenet extra energi.


Detta är utan tvekan ett tecken från Mothrzokk och visar bara att kvarnen är nära och att vi alla ska göra oss förberedda för att ledas in i köttets färdriktning. Ytterligare tung bevisning har inkommit enligt följande vittnesmål på saker och ting som skedde vid exakt samma tidpunkt:

"När jag tittade upp ovanför mitt hus så såg jag moln som hade sänkt sig till ca endast 30 meter ovanför hustaket" – Anders, Körfältet.
"Jag råkade titta ut genom fönstret och fick se ett moln som for i hög hastighet över himlen och försvann runt husknuten" – Micke, centrala Östersund.

Detta är starka bevis för den kommande framtid som väntar oss i framtiden och från och med nu så utnämner jag den nionde augusti som "Aäburatiels Dag", eftersom det är en av dom neoyngel som kännetecknas genom den oerhört mängd tandguld som pryder dess käftar. Kanske var det Aäburatiels tänder som reflekterades ner på lilla Östersund (ungefär som reflektorerna runt solen) och sken upp vår lilla ynkliga tillvaro.

Inga kommentarer: